GESTIÓ I REGISTRE DE JORNADA LABORAL

L'eina més completa per la gestió i registre de la jornada laboral.

Un sistema de control horari per gestionar fàcilment i des de qualsevol lloc les hores de treball dels empleats que s’ajusta a la legislació vigent.

Una eina que podeu recomanar als clients del vostre despatx ja els hi serà de gran utilitat.

És una aplicació online que millora contínuament amb noves funcionalitats fruit de la nostra experiència i aportació dels nostres clients.

Opcionalment podeu utilitzar el mòdul per controlar el temps dedicat a cada client, ja sigui per expedients o altres tasques i així saber amb més exactitud la rendibilitat que us aporta cada client.

Beneficis

Registre i control

Gestioneu fàcilment aspectes com la puntualitat, baixes, vacances, permisos, incidències i ubicació dels treballadors en el moment del marcatge.

Econòmic

Una solució molt més econòmica i flexible que un sistema de control de presència tradicional. Sense inversió inicial, sense permanències.

Totalment online

No requereix instal·lar cap programa ni APP en el vostres equips. Permet definir diferents dispositius desde on es poden fer els marcatges.

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.

Accepto
Com configurar
Top