GESTIÓ I REGISTRE DE JORNADA LABORAL

L'eina més completa per la gestió i registre de la jornada laboral.

Un sistema de control horari per gestionar fàcilment i des de qualsevol lloc les hores de treball dels empleats que s’ajusta a la legislació vigent.

Una eina que podeu recomanar als clients del vostre despatx ja els hi serà de gran utilitat.

És una aplicació online que millora contínuament amb noves funcionalitats fruit de la nostra experiència i aportació dels nostres clients.

Opcionalment podeu utilitzar el mòdul per controlar el temps dedicat a cada client, ja sigui per expedients o altres tasques i així saber amb més exactitud la rendibilitat que us aporta cada client.

Beneficis

Registre i control

Gestioneu fàcilment aspectes com la puntualitat, baixes, vacances, permisos, incidències i ubicació dels treballadors en el moment del marcatge.

Econòmic

Una solució molt més econòmica i flexible que un sistema de control de presència tradicional. Sense inversió inicial, sense permanències.

Totalment online

No requereix instal·lar cap programa ni APP en el vostres equips. Permet definir diferents dispositius desde on es poden fer els marcatges.

Aquest espai web utiliza cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top