GESTIÓ DE LES RELACIONS AMB ELS CLIENTS (CRM)

La millor forma de tenir un ple coneixement dels vostres clients i de les seves necessitats.

Una eina de planificació i seguiment en temps real de l’activitat del vostre despatx.

Accessible des de qualsevol dispositiu: ordinador, tableta o mòbil.

Us permet augmentar el nivell de control i productivitat de la vostra empresa i conèixer millor les necessitats dels vostres clients amb un seguiment de gestió d’expedients, tasques, reunions i serveis.

Beneficis

Gestió del temps

Conegueu el temps que realment dediqueu als vostres clients.

Gestió d’expedients

Accediu ràpidament a la informació dels expedients, tasques realitzades, feines pendents, temps dedicat...

Organització

Calendaris i bústies compartides que us ajudaran a planificar millor els vostres recursos i oferir un millor servei.

Aquest espai web utiliza cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top